Wednesday 15 June 2011

Biz Talk Mingguan di Stokis A30 (Ipoh) pada 15 June 2011.

Saya lihat jumlah kehadiran meningkat minggu demi minggu. Ini adalah petanda yg baik dan petanda bahawa bisnes sedang meningkat juga di Perak. Saya sendiri pun terasa begitu. Kalau dulu saya tak begitu komited, sekarang saya berkobar-kobar ingin mengembangkan rangkaian saya.


Dipaparkan di bawah adalah gambar-gambar yang saya ambil pada biz talk pada Rabu 15 Jun 2011:


Ustaz Mohd Hisham selaku Juru Acara pada malam itu. Saya perhatikan semua Ustaz tiada masalah dengan bercakap dan mengandalikan upacara2. Mereka agaknya memang didedahkan dengan perkara seperti ini.


SCDM Azmir tidak jemu-jemu menyampaikan nasihat, kata-kata perangsang untuk memberi motivasi kepada usahawan-usahawan Hai-O Perak.


Tajuk beliau malam itu adalah  MACAMANA NAK BERJAYA? Antara formula beliau adalah:
1.   Hadiri setiap biz talk, seminar yang di anjurkan untuk mendapat ILMU yg sangat PENTING..
2.   Bersyukur dengan apa yang di anugerahkan Allah S.W.T walaupun nampak kecil.
3.   Berdoa dan minta kepadaNya.
4.   Jangan berimpian kecil - MESTI berimpian BESAR.
5.   Mesti mempunyai KEINGINAN YG KUAT.
6.   Jangan berimpian sahaja - mesti BERUSAHA...BERUSAHA DAN BERUSAHA.
7.   Sentiasa SUNTIKAN DIRI DENGAN CHARGE POSITIVE.

**************************************************************************

Comel dan manisnya!!! DDM Yong  menceritakan rahsia beliau memakai PB.

Sebahagian hadirin

Adik sebelah kanan dan kakak sebelah kiri.

The Three Musketeers

Sorry lupa pula nama walaupun dah setahun berkenalan.
Menyampaikan testimoni BBA
DSM Mahfuzah menyampaikan Testimoni Kejayaan
Cikgu ini kalau dah pegang mike, jangan harap nak lepas!
SSM Abang Lan menyampaikan Marketing Plan
Macam bercakap dengan murud2 beliau!!
Sebahagian hadirin. Kpl (Bersara) Zainal di hadapan.
Dah ambik loan siap-siap sebelum register lagi pun.
Peace sign ke "bunny" sign

 

Cucu pun kena latih dari baby lagi. Sebelum sekolah dah jadi CDM!!!
Apa macam?

Hai! Apa yang di bisik-bisik tu?

Bila aku nak kahwin ni????
Yg kat belakang tu tak habis2 dengan "peace" sign!!

1 comment:

  1. HAHAHA YES SEMANGAT SEMAKIN MEMBARA. ANDA BERSEMANGAT KAMI JUGA AMAT BERSEMANGAT.

    ReplyDelete